reklama

Brucho Európy

Som študent na vysokej škole, tak by som sa mal stretávať asi s intelektualnou špičkou mladých na Slovensku, no bohužial to tak nie je. Pred mesiacom ma bývalý spolubyvajúci pýtal, že koho pôjdem voliť. Ja na to, že Radičovú. A on na to šokovaný: Ženu?!? Ja som nechápal kde je na tom problém. Resp. prišiel som domov a mamy som sa spýtal v deň volieb, že koho pôjde voliť. Pravdaže Gašparoviča, lebo to je ten ujo čo hrá na fujare.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Ľudia na Slovensku chceli pred 20 rokmi slobodu...Ale o čom je sloboda? Podľa mňa je to o zodpovednosti. Pravdaže máme na Slovensku ľudí rôznych intelektuálnych hladín, ale nech mi nikto netvrdí, že tu žije 55,53% magorov. Hanbím sa za to, že som slovenskej národnosti. Hanbím sa, že sa v buducnosti bude pozerať na toto obdobie tohto národa, ako na veľkú chybu, lebo sa nepoučil z vlastných skúseností. Lebo pre ľudí je ľahké nerozmýšľať, nevidieť do hĺbky, mať predsudky. Viete, ľudia na Slovensku stále od niekoho niečo očakávajú. Po Novembri- prišla demokracia a kapitalizmus, hmmm, tak už sa budeme mať dobre. Akurát, že to je svet plný možností ale nikto vám nedá nič zadarmo. Sme v EÚ a NATO, ale čo to pre jednoduchého človeka znamená? Zlepšili sa len podmienky a pravidlá hry. Stále však musíme bojovať, skúšať, možno sa aj sklamať, ale ísť si za cieľom a nikdy nebyť spokojný s tým na čom práve som. Úspech sa môže dostaviť. Ale keď vidím to znechutenie, stereotyp, nevôľu niečo zmeniť a názory typu: Nejak bolo, nejak bude..., tak je mi z toho na grc.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hanbím sa za SNS. A hanbím sa aj za jej voličov. Povie mi niekto, čo je úlohou tejto strany? Využívať xenofóbiu a nevraživosť vo svoj vlastný prospech? Som z Popradu, kde nežije skoro žiaden Maďar a študujem v Košiciach kde to nejaké percento je, ale ľudia ako ľudia. Ale slovenský národ sa znova predviedol lebo počul slovo autonómia z úst nášho najvačšieho tankistua to že dolné okresy volia Radičovú, tak božechráň dať hlas Radičovej, utekajme radšej dať sklerotickému dedkovi hlas, aby mohol byť ďaľších 5 rokov hlavou prezidenta štátu. A nie určite nie som za autonómiu, ale to je ten prípad kde sa vyberá menšie zlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaujímavý bol slogan, kde Mr. červená kravata nabádzal ľudí aby volili deda, lebo v čase krízy potrebujeme stabilitu. Akú stabilitu preboha?! Jeden škandál za druhým, jedno klamstvo za druhým. Blížia sa červené čísla a medzinárodné vzťahy sa vyostrujú. A zo strany vlády čo vidíme? Populizmus, rozhadzovanie peňazí a urážanie slušnej inteligencie a tlače Slovenska. Čo preboha chcú títo ĺudia? 1 názor, 1 vodcu, 1 stranu? V modernej spoločnosti? Ale kdeže, 4.4.2009 sme si dokázali, že zaradzovať nás medzi modernú spoločnosť sveta je silné kafe. Sme len ďaľši hlúpy slovanský národ. A zaslúžime si skončiť ako Bielorusko, ak sa nezmeníme.

Jozef Gregor Kozák

Jozef Gregor Kozák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snáď príde raz deň, keď budem môcť povedať, že som po sebe niečo zanechal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu